Главная
Регистрация
Вход
>2024
Вторник
30.04.2024
$TIME           $
Приветствую Вас Гость | RSS
AVON Украина online регистрация           

Меню AVON




Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


 Путь к успеху AVON 

Клієнти - "серце" нашого бізнесу 

AVON -шлях до успіху
Твоя мета на сьогодні- зробити своє партнерство з AVON настільки успішним,що б твої результати,перевищувати твої найсміливіші очікування.Щоб здійснити задумане,Продовжуй використовувати завдання які я публікую для тебе на своєму сайті.Якщо ті візьмшся за виконання всіх завдань,я впевнена що на тебе чекає грандіозний успіх
Що? Як? Коли? Чому ?
Твоє завдання-переконати кожного клієнта спробувати щось нове
Що потрібно робити :

1 Вивчити каталог

2 Проаналізувати попередні замовлення 

3 По справжньому захотіти більшого

Як потрібно робити:

Крок 1

  • Праналізуй попередні замовлення кожного з твоїх клієнтів: Випиши ті продукти які вони замовляють регулярно (у цьому тобі допоможе курс  "Пошук нових клієнтів",де ти знайдеш персональну картку кліента),знайди 2-3 продукти які вони ніколи не замовляли і які б могли їм сподобатись,і запропонуй їх клвєнтам .Наприклад, кліент який постійно використовує лосьйон для тіла серії AVON CARE ,скоріш за все зацікавиться кремом для рук цієї ж серії.,пропонуй кожному зі своїх кліентів

Крок 2
Знайди до кожного клієнта індивідуальний підхід 4

  • Обери спецпропозиції,які можуть зацікавити кліента,і зроби позначки у відповідних сторінках каталогу AVON
  • Використовуй пробні зразки  і демо -продукти,що б продемонструвати новинки каталогу.
  • Розкажи своїм кліентам про модні тенденціїсезону,і про те ,як бути в тренді за допомогою товарів AVON.
  • Влаштовуй вечірку в стилі AVON. Це кращий спосіб зібрати усіх разом,що б продемонструвати  всю різноманітність продуктів AVON 
  • Дізнайся як зробити катлог AVON більш привабливим для клієнтів  на навчаннях онлайн від AVON
  • Пройди курс "Інструменти продажу"AVON і візими на озброєння перевірені техніки та поради спеціалістів.

Крок 3

склади план дій для кожного з твоїх клієнтів:

  • Створи список продуктів і пропозицій,які ти б хотіла порекомендувати .Порахуй скільки ти можеш витратити на пробні зразки,систему заохочень тощо.І проаналізуй,на скільки виросло твое середнє замовлення в цьому каталозі

Коли потрібно робити ?Починаючи з цего каталогу Ейвон та далі з виходом кожного нового каталогу,пропонуй кожному з твоїх клвєнтів спробувати новий продукт

Чому потрвбно робити

  • Найчастіше для того що б зробити покупку,клієнтам потрібен якийсь стимул.Це може бути невисока вартість,комплімент або емоційна фраза,напиклад "подаруй обі моменти задоволення" Вони неодміно закохаються в продукцію AVON після першого ж застосування і будуть замовляти її знову і знову.
  • Чим більше продуктів знають і замовляють твої кліенти ,тим більше вони можуть розповісти про продукцію AVON своїм друзям та знайомим. Це обов'язково приведе до розширення твоєї клієнтської бази ,а також до збільшення об'єму замовлень твоїх постійних клієнтів 
  • Курс "Ефективне спілкування з клієнтами"допоможе тобі встановити важливий емоційний зв'язок з твоїми клієнтами ,краще розуміти їх потреби ,а отже підвищувати їх лояльність

 Пошук клієнтів AVON


 

  
 

 


Форма входа

AVON

AVON

Copyright MyCorp © 2024